Thursday, August 12, 2010

Salam Ramadan Al-Mubaraq


Salam semua
salam sejahtera
n
salam RAMADAN

lama gler aku x tlis blog
ntah la npa trgerak hati aku nk tlis blog blan RAMADAN ni
mybe da hikmah d sbalik ni
huhu

RAMADAN bersua kmbali
stelah stahun mnghilang
byk yg tlah dilalui spnjang thun ni
hrap2 bley brubah smpena RAMADAN ni
huhu
INSYAALLAH..

ermm,,
thun lpas RAMADAN msa part 1
tip top tip top
RAMADAN thun ni dh part 3
cpat btol msa brlalu

yg sdihnya...
ni dh last sem as prelawrian
lpas ni suma kwan bwa haluan msing2
huahua....

ntah d mna aku RAMADAN tahun dpan
tp pa2 pun aku nk nikmati RAMADAN thun ni ngan kwn2
especially kwn2 B007 ace, caex, bulan, qayyum, mizi, aidi and aim
n
teman2 klas skalian

SELAMAT BERPUASA semua

Inilah CERITA aku..
Inilah TAKDIR aku..
<.................>

No comments:

Post a Comment